vrijdag 14 augustus 2009

Books!


Eindelijk na een druk dagje had ik mij geïnstalleerd op het balkon! Met mijn nieuwe boek!
Normaal als ik éénmaal verdiept ben in een boek, moet het uit.....
Nu was ik toch een beetje te onrustig om me er in te verdiepen.... dus na hoofdstuk 2, het rode lintje van het boek er tussen gelegd....
Toen ik het idee kreeg om een boekenlegger te maken!
Lettertype uitgezocht in word en uitgeprint, toen overgetrokken ... en de eerste steekjes zijn gedaan:-)
Wel een klein foutje.... ik heb de tekst precies op de halve centimeter zoom toeslag gezet....
Morgen denk ik nog wel even verder hoe ik dit ga oplossen....

En zowaar vanaf vanochtend zit ik niet meer op een eetkamerstoel achter mijn laptopje maar op een heuse burostoel!!!
Maar gut wat zijn die dingen toch lelijk, helemaal in de woonkamer!!! Kunnen ze nu niet wat hippers bedenken.... een roze.... of rood met witte stippen of aquablauw ofzo.....of gewoon ecru/crème??? . nu een ordinaire zwarte! Bleh!
Maar ik moet bekennen .... het zit wel fijner!!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Maria,

    Ik lees elke dag je blog. Gezellig. Je kunt toch een hoes maken voor over je burostoel, leuk tilda stofje of zo....

    groetjes Anita E

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,

    Leuk dat je iedere dag mij blog leest!!!
    Een hoes is misschien wel een ideetje!!
    Al hoe prettig ik het nu vind zitten, ik vind het echt niet mooi in de kamer staan!

    Wie weet.... komt er binnenkort een hoes voor de burostoel op het blog!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik ken dat,mijn vriend heeft een kantoor aan huis, lees: eetkamertafel inclusief een burostoel,en gets wat zijn die dingen lelijk, ik zou zeggen vraag patent aan op jouw idee om die stoelen op te fleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik het las dacht ik: Tilda hoesje erover, maar Anita was me al voor,maar het blijft een goed idee! Ben benieuwd, ik heb ook zo'n oerlelijk ding achter mijn pc te staan, maar zit inderdaad beter. Fijn weekend!O,ja mooie boeklegger!

    BeantwoordenVerwijderen