dinsdag 28 juli 2009

Tilda Summertime!


Tja, ik zit met mijn webwinkeltje natuurlijk al tijden te smachten en te wachten totdat het nederlandse boek uit komt van Tilda!
Ze zijn ook al maanden in bestel.... en vandaag zijn ze dus afgeleverd.... maar niet bij mij!
Bij de buren (die dus niet thuis zijn) staat een hele grote doos in de gang....
Al drie keer aangebeld maar geen gehoor:-((
Hopelijk kan ik straks dan toch echt zeggen dat ik ze binnen heb en dat ze op de site staan ......
Geduld is een schone zaak.... maar ik heb al zolang gewacht!!!!

*Update 20.50u*

Ik heb ze!!!!! :-)

2 opmerkingen:

  1. Joepie!! Het is wat he dat je de doos kan zien staan maar er niet bij kan haha
    Ik kan niet wachten totdat de postbode bij mij aanbelt :D
    Dank je wel
    Liefs Thalia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zuur. Hoop dat je nu in het bezit bent van deze lang verwachte boeken. Sterkte met het verzenden van al die bestellingen :D

    BeantwoordenVerwijderen