maandag 13 juli 2009

Planning voor de komende dagen!!


Het kriebelde gisteravond al om met block 3 te beginnen:-) De eerste vierkantjes zitten al weer aan elkaar. Deze wil ik eerst klaar hebben voordat ik met de stitchery begin. Zo ook de ruitjes en de bloemetjes stroken alvast snijden...
Maar ik wil mijn tasje van Zpagetti ook af maken.
Ik kan alleen nog niet kiezen voor de binnenvoering, of zal ik ze alle drie gebruiken??
Afgelopen weekenden ben ik aan het mailen geweest met www.hoooked.nl Er komt een speciale collectie zpagetti bij mij op de site.
De eersten heb ik al uitgezocht en waarschijnlijk ontvang ik deze week nog meer fotootjes om uit te zoeken.
Zodoende dus ook dat ik mijn tas weer uit de kast heb gepakt om af te maken:-))

1 opmerking:

  1. Zpagetti, daar heb ik volgens mij wel meer over gelezen op je site. Is dat een merk met allerlei patronen om tasjes e.d. te maken? Ik ga zo even googlen, want je maakt me nieuwsgierig! Hahaha, de kids hebben vakantie, dus nu ik niet de hele tijd op mijn klok hoef te kijken neem ik riant de tijd voor alles en haast ik me lekker niet meer!!! Succes met het kiezen van de voering, want al die stofjes zijn mooi! Prachtige kleur trouwens!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen