dinsdag 14 juli 2009

De eerste steekjes...


De eerste steekjes zijn gedaan:-)
En dit is inderdaad het leukste deel van het blok om te doen!
Vandaag moest ik echter ook werken, dus nog niet heel veel gedaan.
Morgen weer een dagje thuis aan de slag!
Ik heb nog gordijnen uitgezocht vandaag (geen foto van gemaakt helaas)
Nieuwe voor op mijn slaapkamer, een crème kreukelstofje en hier in de kamer wou ik nog graag een stuk voor mijn balkondeur (maar opeens twijfel ik ook weer of het wel praktisch is)
Ik moet morgen toch nog even maten nemen en doorbellen aan Marianne, mijn collega.
Als de verhuizing van slaapkamer naar andere slaapkamer klaar is en de gordijntjes ook, zullen er vast nog wel fotootjes volgen.

1 opmerking:

  1. Dat gaat rap, zeg! Wordt heel mooi, ik vind je steekjes zo mooi regelmatig, en het trekt nergens. Mooi, hoor!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen