woensdag 13 mei 2009

Speldenkussen!



Op heel veel weblogs kom je speldenkussens tegen in vele maten en vormen.
Vanochtend kwam ik deze (even naar beneden scrollen) tegen.
Leuk met die blauw witte stofjes!
Ik heb hem wat groter gemaakt met 6 verschillende lapjes van 10x10cm (inclusief 0,5cm naadtoeslag rondom).
Met de hand genaaid, want ik geloof dat ik dat vele malen liever doe dan op de naaimachine.
En hoe meer steekjes er met de hand genaaid worden, hoe netter het wordt:-)
De knoopjes had ik nog in huis, gekocht op de handwerkbeurs in Zwolle.
De spelden heb ik nu natuurlijk op kleur gezocht, ben in staat om alle groene en gele en oranje weg te doen:-)

2 opmerkingen:

  1. Wauw Marietje, wat is ie leuk, was hem ook al tegen gekomen bij het surfen.Maak je ook nog één voor oranje en gele spelden? ;o) Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is deze speldenkussen. Als je ze inderdaad allemaal ziet zou je ze bijna gaan verzamelen.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen