maandag 4 mei 2009

Shabby Roses Update


Tja, gistermorgen had ik bedacht om het eerste blokje helemaal te borduren ipv in combinatie met stofjes.
Aangezien ik nog steeds niet de bestelling binnen had met blauwgroene stofjes.
Het blokje is intussen helemaal geborduurd en toen kwam er een groooottttee doos.
Je kunt het wel raden....... stofjes:-)
Blokje nummer één ga ik dan nog maar een keertje maken en deze helemaal geborduurde komt vast nog wel eens van pas bij een ander ideetje.
Ook maar een fotootje erbij van de stofjes.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het blok erg mooi geworden hoor Marie! Wel origineel zo. Zat mijn boek er ook bij? Groetjes Jellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het boek zat er ook bij, neem het woensdag voor je mee plus het leanne's house blok 2.

    Groetjes
    Marietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is mooi Marietje, ik vind hem geweldig.Maar die stofjes zijn ook heel leuk. Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen