woensdag 29 april 2009

Mijn Tapestry tas....


Eventjes pauze in mijn ijverige schoonmaakbui, een bakje koffie.... en toen heb ik mijn tas maar weer eens tevoorschijn getoverd.
Om af te wisselen met mijn lapjes deken, ga ik hier ook maar weer mee aan de slag.
Helaas ben ik rechtsonder een beetje de fout in gegaan. De hartjes zijn niet helemaal symetrisch. Ik kijk wel naar het telpatroon maar volg ook het voorbedrukte stramien. Bij twijfel moet je dan eigenlijks gaan tellen op het patroon en niet de gok nemen.
Denk dat ik links eerst verder ga ... en dan evt kijken hoeveel garen er nog over is om evt de foutjes uit te halen en opnieuw te doen.
Ik heb ooit een hele partij wol voor tapestry gekocht, dus dat kan bij hoge nood ook nog gebruikt worden.
Wie weet rond ik deze tas ook eens af, hij zou wel mooi bij mijn trui passen:-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten