maandag 23 februari 2009

Postmandje Hoooked Zpagetti


Vandaag natuurlijk ook fanatiek aan de slag met de tricot. In plaats van een kussen, theemuts of tas is het of gaat het een postvakje worden. Op de zijkant van mijn schoorsteenmantel is een perfect plaatsje! Morgen neem ik van mijn werk nog even pijproede mee om het aan de bovenzijde te verstevigen. Zodat het een netjes postvakje/opbergmandje wordt :-)
Het is wel zwaar werk met deze niet rekbare tricot, ik heb nog net niet blaren in mijn handen maar het scheelt niet veel!
Echter wel heel leuk om te doen, snel resultaat! Daar houdt Marietje wel van!
Ik zit nu al te dromen van een gehaakt vloerkleed hiervan, maar dan moet ik heel wat kilootjes bestellen:-)) Wie weet.......
Het doet me een beetje denken aan een boek wat ik heb/of had en misschien wel verkocht heb intussen. Daar stonden voorbeelden in met het haken en breien van lompen (resten stof aan elkaar geknoopt)
Ik heb dit postvakje van een niet zo elastische tricot gemaakt. Ik heb ook nog andere tricot gekocht met meer elasticiteit en dat geeft een ander effect en het haakt ook anders.
Woensdag hoop ik definitief mijn postvaktje te showen:-))

1 opmerking:

  1. Hoi Marutska,
    Na weer een hectische dag zijn wij nog even aan het rondkijken op het net. Postmandje van zpagetti.. wij zijn benieuwd naar het resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen